Friday 15 June 2012

Penangan Kerabu Perut...


Kerabu Perut...
Dengar pada nama memang sedap hingga menjilat jari kaki...hehe
Tapi di sebalik kesedapan itu terselit satu kisah menyayat hati lagi men'trauma'kan...
(xbleh blah btul ayat ni! hehe..)

Alkisahnya...
On Friday evening...
Hubby ku yang comey tu bawak balik lah lauk-pauk dari jamuan ofis dia..
Kerabu perut, hati goreng kacang, asam pedas daging dan nasi putih...
Perghh! memang terangkat lah kepada sesape yang minat makan daging maging ni...
Tapi sayang nya aku minat! Pelik tak?
So, terpaksalah aku makan sayur2 yang terselit2 dalam lauk pauk tu...hehehe..
Sayur pun jadilah cik kak oiii! asalkan perut ku kenyang gembira..cett! hahaha..

Malangnya...
On Saturday early morning (around 4 am)...
Perutku pulak xgembira!
Memulas2 dengan dahsyatnya..
Risau lah aku mana tau kan baby nak terkeluar awal ke...
(Ya Allah, lindungilah bayiku ini..)
Memang berkampung lah aku kat toilet arini.. 
Dari toilet rumah sampai ke toilet ofis! dahsyat kan?? 
Hubbyku pun alami nasib yang sama...
Bermarathon lah kami berdua pagi ni (ala2 SUKMA dah rsenye..hehhe)
**maybe kerabu tu dah nak basi kot coz mcm dah ada bau2 sket..

Thanks to Allah dan minyak Yu Yee Cap Limau coz melegakan sket perut aku ni
 even saki baki sakit tu still ada lagi..
Balik keje nnt memang aku dah cop untuk kuak lentang atas katil dah...
Nasib lah apa orang nak cakap kan? 
Yang penting perutku LEGA! 

Camnilah rupa kerabu perut tu..(pic curik dari En Google)


( ^__________^ )
SATURDAY BLUES! HUWAAAA...

No comments:

Post a Comment