Monday 28 January 2013

Sepetang di Teluk Cempedak


xdelah sepetang sangat pun..
dah malam benornya..
since my MIL n adik-adik ipar datang menjengah Temerloh..
kami pun ajak lah sekali diorang p jalan-jalan ke Kuantan..
x sah kalau xpi bercanda di Teluk Cempedak sekali kan..
aku pun dah berkurun x datang cni..

kami p sana Ahad petang..
so sampai TC dah senja-senja gitu..
after p toilet n surau..
kami terus terjah restoran..
lapo kemain lagi..siyesss!
kali ni hubby aku belanja semua..
(moga dimurahkan rezeki lagi sayang..hehe)

xbanyak tempat pun kami berjalan..
coz kami nak kejar masa ke ECM (eastcoast mall) plak..
sempat lah jugak snap-snap pic..
round-round kat ekspo orang jual assecories, baju bajan, selipar seliput..etc..
bila malam ni aktiviti agak terhad sket..
tapi nasib r Safiyya ni spesis yang suka berjalan..
xdelah dia meragam sangat..(selamattt..hihi..)

disirami cahaya bulan purnama..chewaah!

my adik-adik ipar, my mom n MIL..

waiting for the food..lapooo..

bercanda di tepian pantai di bawah sinaran bulan..hihi..

snap pic cni pun kene bayar RM3..tapi aku xbayar pun..wat dekkk jelah..

mata kami sama bulattt :)

di ECM..Safiyya tgh minum susu..

suka dia tengok orang sana-sini..

 tengok lamp-lamp plak lah..

saya penat dah lah mama..
saya mau zzzzz...

(^__*)

2 comments: