Friday 14 June 2013

First try bedak arab


sesaje je aku nak try..
tengok kat testimoni tu comey lote je bila pakai ni..
flawless lagi!
cantik cam orang arab gitu..haha..
(kes terpengaruhh ok!)

tapi bila aku pakai..
xdelah flawless mana pun..
nampak jugak kerak-kerak kat muka aku ni..
jauh sekali nak nampak cam orang arab..
dah nama orang melayu kan..
hari-hari duk bedal budu belacan..
memang sah xleh jadi secantik orang arab! haahhaha..

ke aku yang xreti nak pakai??
dah lembapkan span..
dah lumur bedak..
tapi cam xmelekat je bedak tu kat muka..
ke aku salah pilih color bedak arab tu??
ke camne ye??
aiiisshhh! buntu makkk nakkk...


** xdapat den nak menempek muka sendiri yang tengah pakai bedak arab..
den penyegan benornye..hehehhe..

(*__^)

1 comment:

  1. kena pakai banyak2 kali baru jadi kot hehe.. amal pun x penah pakai. x dapat nak tolong huhu

    ReplyDelete