Thursday 19 April 2012

Bercanda di Bukit Tinggi

Pada satu hari tu (18/3/2012), aku dan my hubby pergi ke Bukit Tinggi untuk sambut birthday dia.. kalau ada sesape xknal kat mana Bukit Tinggi ni, ia terletak di daerah Bentong, Pahang. Jalan nak naik ke sana macam kita nak ke Genting Highland jugak lah..berliku-liku..sampai pening kepala aku..
For sure memang cantik view kat sana smpaikan hilang sekejap masalah tentang keje..hehehe..
Tanpa buang masa kitorang snap lah sana sini..photoshoot sampi tak ingat dunia..hehe..

Birthday boy, Mohamad Faiz Abdull Halim

Tetibe rasa window ni cantik sangat

Ni kat Japanese Village..time ni aku dah penat n xlarat sgt2..

Romantik kan hubby aku? Siap meluk2 lagi..hehe

Sekali pandang muka laki aku ni cam  Joseph Kalang Tie r..ala  pemain bolasepak  Terengganu tu..
(cett! perasaaaannn..hahaha)



Anyway, aku nak say thanks sangat2 kat my hubby coz sudi bawak aku jalan2 even aku tau bebanan keje dia berlambak2.. Abg, next time ada rezeki kita p holiday tempat lain pulak ek..sayang belanja k! hehe..:)

No comments:

Post a Comment