Wednesday 6 March 2013

Baby's Photo Book


Hari itu, aku ada terbaca entry seorang mummy ni pasal baby's photo book..
tak ingat dah siapa nama..so sorry..
yang boleh tempah kat internet tu..

alaaa yang tempah kat PIXAJOY tu..
just design photobook and gambar yang kita nak..
upload album..
then, bank in duit je..
as easy as ABC..
aku pun tak terkecuali tau! hehe..


sekarang ni PIXAJOY ada buat promosi photobook..
only RM10 je ok!
harga asal around RM60-RM80 gitu..
sangat berbaloii lah kan..

 
ni photobook yang aku tempah untuk Safiyya..
kenangan kami sekeluarga..
Safiyya besar nanti boleh lah tengok muka dia yang pelbagai ragam tu kan..
aku design simple-simple je..
sebab aku xreti sangat bab-bab seni ni..hiihihi..
kalau seni menconteng boleh lah kot..kantoii..

cover depan dan belakang aku guna head blog aku je..

muka budak demokkk..

budak demokk lagi..
semuanya ada 20 pages..
banyak lah kot gambar-gambar budak demokk ni aku tempek kat situ..
nak tengok??
tunggu photobook ni siap dulu ye..hehe..

(*__^)

2 comments:

  1. dari sehari ke sehari nk buat photobook ni..tp x terbuat lak...xde masa...nk buat kat office lg xsempat..nk wat kat umah..ahh lagi payah...huhuh..best la yaya dah ade photobook..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom pakat wat ramai2 smentara offer rm10 masih ada..hehe

      Delete