Friday 23 May 2014

Review ~ My Fav Lipstick (1) : Silkygirl Color Moist


Assalamualaikum..

Sudah lama ku tidak mengarang ye..
bila mood kemalasan beraja dalam diri..
maka blog aku pun jadi sarang ular sawa..hahaha..
ok2! ni masa nak clean & clear kan blog aku..
krikk krikk...

Oklah back to title above ye..
aku ni jenis suka kumpul lipstik..
wat koleksi..
pakai nye tidak lah jugak..
maybe suka tengok kaler2 kot..hehehe..
 bila dah agak bosan aku bagi je lah kat mak, mak sedara, sepupu sepapat, nenek..
nenek aku pakai lipstik kotttt!
tapi so far aku setia kat 2 brand ni je..
brand murah je pun..
maklumlah aku bukan retiss..
aku xde duit berkepuk..
cukuplah beli yg murah2 je..
janji laki aku tengok bini dia wowww! hahaha..
tapi siyes laki ak xpernah puji..
kutuk lagi ada r..grgggrrr! 
* mybe dia puji dalam hati kottt..(ayat sejukkan hati sendiri)...hahaha!

1) Silkygirl Color Moisture


ala yang Emma Maembong pakai tu...
tapi aku pakai xcantik cam dia pakai pun..huhu..
aku suka sbb ada lipbalm sekali..
moist2 gituu..
pastu long lasting..
pilihan kaler aku berry n cherry..
murah je ni..
aku beli kat watson/guardian rm16.90 je..
berry ni kaler cam emma pakai kat atas tu..
cherry ni more to red lah..
kalau nak feeling2 klasik gitu aku pakai kaler cherry ni..hehehe..


nah! aku tempek pic over aku pakai kaler cherry ni..
siyes feeling marilyn monroe gitew!
sila abaikan riak muka ku yg xbpe nk senonoh tu ye..


Oklah..
sampai sini sahaja..
next aku review lagi lipstik kedua yg aku suka n best gilerr..
jangan lupa singgah selalu ye..bai!

(*__^)

1 comment:

  1. cantik la mimi....ain x berapa nak pakai lipstick sgt...sbb kalau pakai lipstik ain rase bibir ain tebal mcm anita sarawak..hahahah...selalu pakai lipgloss je..

    ReplyDelete