Sunday, 3 February 2013

Demi mu anak..


Demi mu anak..
apa saja sanggup ku redah..
asalkan kamu sihat, ceria  dan bahagia hendak nya..
eh! cam lari tajuk je..hehe..

benornye..
nak kabo aku beli benda alah ni semalam kat Ogawa..
Ogawa kan tengah ada sale sekarang..
dah lama dah kami laki bini nak beli..
tapi tunggu masa yang sesuai..
last-last semalam terbeli jugak..hihi..

disebabkan umah kami ni suka sangat berdebu berhabuk..
penat dah mengelap sapu bagai..
so kami belilah air refresher n revitalisor ni..
benda alah ni akan menarik debu/habuk dari persekitaran kita..
leh titiskan aromaterapi untuk dapatkan bau yang lagi best..
dengan adanya ni, selamat lah sket anak aku dari habuk-habuk kan..




pastu laki aku berkenan lah plak kat si Bio Mizzle ni..
benda alah ni akan mist kan air ke udara..
dan melembapkan persekitaran yang kering..
memang terasa sejuk je umah aku pas guna ni..best!
siap ada lampu-lampu neon agi..cantikkk!



demi mu anak..
papa dan mama sanggup korban kan duit..
asalkan kamu sihat ye sayang..
(ok! sesuai dah ngan tajuk..hehhe..)

(^__*)

3 comments:

  1. i dari aritu nak beli air purifier yg ada plasmacluster ape tah tak terbeli2..hahaha..mahal x ogawa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdelah mahal sgt sebab skang tgh offer smpena CNY..hrga masih mmpu milik r..tp klu xde offer ni mmg i pn xterbeli..hehe

      Delete