Tuesday, 21 May 2013

Sandal untuk yaya


Ni terpengaruh dari mama Qi lah ni..
tengok si Qi encem bangat dengan sandal Superman nya..
yaya pun apalagi nak tumpang sekaki lah..hehehhe..
godek punya godek last-last aku jumpalah sandal yang sesuai untuk yaya..
as a baby girl mestilah PINKY jadi pilihan kan..

 tadaaaaa!



pasni boleh lah yaya geng dengan Qi ye???

** tengah bz survey baju raya untuk si yaya..
excited makkkk! hehehe..


(*__^)

3 comments:

  1. Mak aiiiiiiii terpengaruh gak akhirnya..kalo mama yaya tayang kacut baru mesti umi Qi pun terpengaruh gakkk hhahha utk anak tersayang pastii...lawoooo lah kacut pinky yaya....nikeee....arituh ada gak nike sebijik merah cm nih tau...tp saiz becar yg hamat....Qi pakai saiz 16 pun siap ada lebih sikit...xperlah janji leh pakai...jom yaya dating gan Qi...jom...mak2 pun nak gathering sekali....jom cari baju diorg hehheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. geram kan kasut, baju2 baby ni..time pokai pun sggup nk mmbeli lagi..asalkn anak dpt melaram..mak pak pkai bju kurun dinosour je pun xpe..hahaha..

      Delete