Monday 7 May 2012

Dulu vs Sekarang...

Dulu..

Aku boleh keluar lepak dengan kwn2 rapat...
Hangout and mkn2 kat mana2 kedai mkn yang best... 
(bese kitorang lepak kat Zie Corner or Kedai KAMI..hehehe) 
Photoshoot (giler kentang berphotoshoot dulu..merata2 tempat plak tu..kelakar betul! )
Shopping (sanggup p Kuantan dr KT semata2 nk shopping..even cuti ari Jumaat je..penat tp enjoy!)
Karaoke..(tempat paling best kat Giant r..hahaha)
Main boling (kat TER..xreti mana pun tp hentam jelah labu..)

Banyak lagi r perkara2 best yang berlaku time kami single mingle dulu..
Nak wat pape pun xde orang marah asalkan pandai jaga diri,keluarga n agama..

Kwn2 selepakan aku ~ Onne & Sarah
Ni pulak Kobeh & Wan


Sekarang..
Kadang2 lepak jugak ngan kwn2 (geng lain pulak) tapi my hubby mesti join sekali..hehe..
Kadang2 makan2 kat restoran (malam jelah coz siang bz keje..)
Photoshoot jugak tapi ngan hubby je (nasiblah my hubby ni jenis photogenik..COMEY!)
Shopping pun ngan my hubby jugak (dia jelus kalau aku pegi sorg2..hehe)
Karaoke (resigned dah coz kat Temerloh xde port karok..huhu)
Main boling pn resigned jugak coz ibu preggy xelok main bnde2 lasak..:)

So, dlm erti kata lain SEKARANG ni byk bnde aku wat brsama my hubby je..
maklumlah dah kawin n ada family sendiri..hehe
(i'm proud of u my hubby coz always with me time susah n senang)
Lagipun kwn2 lama aku sume dah stay jauh2 n ada komitmen masing2..
(but still missing u!)

shopping with hubby
mandi-manda kat waterfall (wktu ni baby dlm peyot dah 3 months)


No comments:

Post a Comment