Wednesday 2 May 2012

Oh Susu!

Susu Oh Susu!!

Mula-mula preggy dulu my hubby lah yang paling excited suruh aku minum susu... siap belikan aku susu ANMUM MATERNA lagi.. untuk kesihatan mama n baby kata dia..
aku ni dah lah jenis yang liat sket nk telan susu.. demi baby tercinta dalam peyot, mama telankan jua..chewaah! 

anmum materna aku pilih perisa coklat..hehe

 Malangnya...
After 2 months preggy, aku alami alahan/mabuk yang teruk sampaikan kena admit kat ward. 
Makan n minum langsung xleh masuk perut..asyikk uwekkkk je!
Terpaksa lah aku hold minum susu coz memang time ni susu jadi alllergic plak (penambah mual)..huhu..

Now...
After 4 months preggy (18 weeks)...
i'm getting well and my morning sickness pun dah kurang sket..
It's time to minum susu balik (dengan paksa rela) ...hehe..
My hubby dah belikan susu baru. NESTLE MOM & ME perisa vanila..
Alhamdulillah boleh tahan jugak kesedapan susu ni..

susu perisa vanila

Anyway, mama berharap agar baby dlm peyot ni membesar dgn sihat dan sempurna..:)
Thanks to papa coz belikan susu utk mama n baby..


No comments:

Post a Comment