Sunday 20 May 2012

Shopping!


On 19-20hb Mei 2012..
Cett! siap ada tarikh tu.. xpelah sebagai peringatan..hehe
On that day, aku n my hubby p  KL..
Tujuan utama nak shopping baju baby..
Kitorang stay kat Lotus Hotel..ala yang kat depan Maju Junction tu je..
Even hotel ni bajet je tapi selesa sangat..
Dekat pulak tu ngan Sogo..
Aku ni dahlah species yang xlarat dah nak jalan jauh2..
Kalau boleh nak suruh hubby dukung je..hehehhe..

Kitorang check in dalam pukul 3 petang camtu..
Pastu terus pergi shopping area Sogo dan pasar malam Jalan TAR..
Dapatlah aku makan laksa penang n kebab kat situ..hehe..
Yang penting borong baju baby habis-habisan kat Sogo..

Hubby aku frust coz xdapat makan chicken chop..hehe

Time dinner kat restoran Lotus tu.

Keesokkan nya (cam buat esei time sekolah dah ni..hehe)...
Kitorang p jalan2 kat Tesco Cheras, IKEA n The Curve...
Saje je cuci2 mata kat situ...
Most important dapat makan nasi goreng chicken chop kat The Curve...
Even price dia boleh tahan gak, tapi my hubby kata,
 "sekali sekala xpelah syg..bukan selalu dpt mkn cni kan?"
So, aku pun bedal jelah dengan penuh konsentrasi..hhehhe..

Ingat nak beli pokok kat belakang tu, tapi mahal sgt..huhu

Gimik je lebih hubby ni..hehe

Peyot yang makin ke depan..:p

Hubby yg kepenatan kat IKEA..

Anyway, best sangat dapat jalan2 ngan my hubby yang super duper sporting n comey ni..
Even penat tapi dia xpernah merungut dengan kerenah aku yang mengada2 ni..
Siap urut2 kaki aku lagi bila sampai rumah..
That's why I LOVE YOU SO MUCH syg!


No comments:

Post a Comment