Wednesday 20 June 2012

Air Zam-Zam...


Air zam-zam..
Penghulu segala air...
Boleh menyembuhkan pelbagai penyakit kecuali mati...
INSYAALLAH..


Saje je aku nak update sket pasal air zam-zam ni..
Aku baru je beli sebotol..
Tujuan nya?
Aku nak sejukkan sket badan aku yang selalu panas2 since preggy ni..
Kadang2 sampai tdo beralaskan kulit je..
(still pkai bra tdo n underwear k! hehhee..)
Orang kata air zam-zam ni boleh sejukkan badan n banyak khasiat nya..
So, aku tawakal jelah..berserah pd ALLAH S.W.T..
xsalah mencuba kan??

Sekarang ni dah start dah penyakit sesak nafas n sebu perut (org ganu kata seeh!)...
Mak aku ckp "beselah tu baby dah besar kan"...
Baru 6 months...belum 7,8,9 bulan lagi...isk isk..
Nak tido tu memang kena cari posisi terbaik punye r! 
Kalau tak sampai pagi lerr mata aku duk terkelip2  cam tikus mondok...hehehe..
Sampaikan suami aku pun naik risau..
Siap diurut2nya dada aku...terharu sgt rasa tau! 
Sayang abg sgt2.. (^__^)


No comments:

Post a Comment