Wednesday 20 June 2012

Finally I'm Driving in KL...


For the 1st time I'm driving in KL..yesss! 
From Temerloh pulak tu.. hebat tak?? haha..

Before ni asyik jadi co-pilot je..
Maklumlah KL tu kan penuh pancaroba..
Jalan berliku2 (++ traffic jam), bangunan bersepah, manusia x terhitung dengan jari 
(yg dari planet lain pun ada!)
Itu yang membuatkn aku xberani nak drive di KL..
Issh! penakut betul si jemah ni sorang..
Lantak lah apa orang nak cakap asalkan aku selesa jadi co-pilot kat sebelah je..
xdelah lenguh2 kaki nak tekan brek n minyak kan? hehe..

But finally...
On 19/06/2012...
Dengan bangga + happy + sesat + pening nya telah berjaya men'tawaf' KL tu...
And...I"M DRIVING!
Itupun atas urusan kerja yang x dapatkan di elakkan..
Thanks to my boss coz suruh aku p sana..hehe..

KL yang jem..
Di samping itu...
Dapat lah jugak aku jumpa best frenz aku si Hafidah n anak dia yang bambam tu...
Comey sangat anak ko Idah oiii! Geram tauuu!







No comments:

Post a Comment