Monday 4 June 2012

Kawen-Kawen...


Last weekend on Saturday...
Aku dan hubby p majlis kawin bestfwenz aku si Sarah & Zamry kat Setiu...
Lepas makan gulai orang kawin ni kitorang pun snap lah pic sana sini...
Seronok je mengalahkan pengantin plak..
Siap jadi photographer tak profesional tau!
Sampaikan xsedar yang aku ni tengah preggy..hehe

Unfortunately,
Time aku nak transfer semua pic2 tu ke laptop...
Aku realized that semua pic aku dah corrupted...huwaaa! 
S**L punye virus!!!! 
Sampai hati ko telan semua pic2 aku... :(

Hanya sekeping dua je pic yang dapat diselamatkan...
Itupun bukan pic aku...huhu
Virus ni memang dengki kat aku agaknya...
Penat tau melawa time tu..comey agi! hehe..

Inilah pengantin nye...

Pic ni di kidnap dari fb si pengantin..hehe

Cantik kan pelamin?? Simple je..

Sumber : fb si pengantin

Sumber : fb si pengantin jugak

My hubby yang kepanasan..hehe


No comments:

Post a Comment