Monday 3 December 2012

Datuk ku yang kaya!


Bukan datuk aku k..
jangan terperangkap dgn title en3 tu..hehe
tapi Datuk Y merangkap bos tempat keje aku!
semalam kami staf2 yang cemerlang lagi terbilang (yeke ni..hehe) dijemput 
ke majlis harijadi cucu beliau di kediaman mewahnya..
sebelum ni aku memang pernah p rumah beliau tp xde r sampai explore segenap ruang..
dah dapat je peluang ..
apa lagi merangkak sampai tingkat 3 r aku..
3 tingkat k uoolls! perghh!
xtau nak ungkapkan cmne tapi let these picture start singing k!

introducing~ aku n pegawai akaun kami :)

yg sebelah kiri dah knal..yg sebelah kanan tu plak kerani am kami ..
both r still single but not available k! hehe..

aku lagi..hehe..
kek yg separuh..nasi pulut tu cantikk!

makanan yg kitorang bedal..hihi

inilah ruang dalam rumah bos aku tu..
budak kecik tu cucu dia yg bongsu..
bzday boy plak duk rancak berkaraoke..:)

semua barang2 mahalll tu beb..

tangga kerawang tu menuju ke tingkat 3..

fountain kat aras 3..

deretan kete  mewah..kat luar pagar tu bersepah agi kete beliau..
bagi lah kat i satu  bleh??hehe

ni kete anak dia aka Pengurus Besar ofis aku..

Maybe ramai lagi hamba Allah yg bertuah dikurniakan rezeki melimpah ruah camni,
yang ada rumah besar2..
kete mewah2..
emas berkati2..
duit berkepuk2..
Alangkah nikmat nya hidup..
:
:
:
:

Tapi..
bagi aku yang xde semua bende2 mewah ni..sob sob sob..
biarlah kita hidup bersederhana tapi kita kaya dengan akhlak dan budi pekerti..
barulah Allah sayang! ye dak???
Alhamdulillah..

(*__^)


2 comments:

  1. wow...banyak kereta..bila bleh rasa camni ek mimi? haha...

    ReplyDelete
  2. mewahnyer bos u.. tgk dalam rumah mmg nampak high class..

    ReplyDelete