Thursday, 18 July 2013

Alkisah baju raya


Salam Jumaat uolll!
terkesima sekejap tengok teaser baju raya kak Mimy Hamid..
cantik dan berani!
motif rimau tuuu..
mesti cun akak di pagi raya nanti..:)

aku pun nak cite pasal baju raya gak..
kami 3 beranak bertema-tema lah pulak..
raya -1 kaler ungu..
raya -2 kaler hijau..
raya -3 kaler hitam..
raya sakan cik jahhhh tahun ni..hahhaa..
maklumlah 1st time beraya rumah mertua di sibu..
mesti lah nak gojes-gojes..ye dak?

tapi kan...
kesemua baju raya aku masih ada di tailor..
belum berjahit lagi..adoiiii..
xtau lah sempat siap ke tak..
katanya sempat je siap..
tapi kalau last minit punya keje mesti jahitan pun xkemas...
risauuu makkk..
kalau xsiap nampak gaya pakai baju kurung sedia ada jelah..
tema kemana kaler pun kemana..huwaaa!

baju melayu hubby dah setel..
baju kurung anak pun dah setel..
mak nye je belum setel..sobbs!
doakan lah baju aku cepat siap ye..
dapat lah kami bertema-tema cam korang jugak..*wink*

(^__*)


6 comments:

  1. Replies
    1. tahun lepas xberaya mana sbb dah sarat..
      tahun ni lepas gian lerr..haha

      Delete
  2. Mimi samalah kita hari first kaler purple gitu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti jgn lupa up entry baju purple..hehe

      Delete
  3. pergh..raya sakan yeh..kite tahun ni raya ala kadar je..sbb husband kene keje..waaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. mimi tahun lepas xberaya mana sbb hubby keje..thn ni hubby dpt cuti tu yg best tu..hehe

    ReplyDelete