Tuesday 16 July 2013

Kehebatan Ostematrik


Dalam entry sebelum ni aku ada gitau pasal 
sakit pinggang yang aku alami kan..
kalau lum baca sila refer SINI ye..

tapi sejak aku amalkan makan ostematrik ni..
Alhamdulillah memang hilang sakit aku tu..
bila bersin pun urat kat belakang tak tersimpul dah..
(sakit cam urat tersimpul2 tau!)


nak tau kehebatan ostematrik ni??..

- membantu dalam pembentukan tulang n gigi yang sihat
- mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)
- memulihkan kekejangan, kebas, sakit tulang belakang
- meringankan stress dan kemurungan
- menstabilkan tekanan darah
- meringankan sakit ketika haid
- membantu masalah gastrik
- mengatasi sembelit
- boleh menguruskan badan

yang pasti OSTEMATRIK ni memang kaya dengan KALSIUM!

 korang yang alami sakit-sakit cam aku ni boleh lah dapatkan supplemen ni..
nak hadiahkan kat parents pun boleh..
kita tawakal n usaha..
mana tau Allah sembuhkan penyakit kita..
ye dak?

kalau berminat boleh roger2 mimi ye..
sila like page LOVE SHAKLEE sekali tau!
kalau nak murah harga ahli boleh guna ID mimi ..
(id ~ 923069)

(*__^)


No comments:

Post a Comment