Friday, 25 January 2013

4 months


25/1/2013..
now my princess already 4 months old..



** meniarap memang dah pro sangat-sangat..
siap leh angkat2 bontot agi..
dah nak merangkak ke syg?? hehe..

** suka posisi tdo mengiring atau meniarap..
sampaikan mama ni asyik xlena tido je malam-malam..
kene bertugas terlentangkn budak techikk ni balik..
risau takut lemas..xsanggup den! 

** suka duk main buih-buih air liur kat mulut..
sampaikan habis basah baju/selimut/toto bagai..
pastu pantang jumpa lengan or bahu orang nak gigit..
mama r yang selalu jadi mangsa ek..grrgr! hehe..

** suka kalau orang gomol n cium-cium dia..
sampai ketawa berdekah-dekah..eerk!? 

**mulut pun dah pandai bising dah sekarang..
pe yang dia cite pun aku xtau..hahaha.

** pantang dengar alarm kete or pintu grill dibuka..
tgh tido pun leh celikk..
risau takut org nak p jalan tinggalkan dia kott..
ini budok suka sgt berjalan tau! hehe..

** suka nak ikutt mama p keje pagi-pagi..
selagi xberdukung selagi tu r dia mengamuk..
pandai kamu ye syg..:)

pe lagi ek??
rasanya tu jelah perkembangan setakat ni..
lum p checkup agi..
tggu next week..
this months xkene cucuk ye sayang..
so, don't worry! :)
bape kg dah anak aku skang ek..????

(*__^)

5 comments:

  1. gulp...mama yaya dah buat entri 4 months dah...mama lili punya duk bertenggek kat draft je...haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waiting for the new entry of u..hehehe

      Delete
  2. alahai bijak dah anak dara sorang ni..hehehe..anak i pn da 4 mnths 20hb tu tp still xpandai meniarap..sobbs..takpe la mama dia redha tggu anak dia pandai meniarap..hihi..main buih2 air liur tu da sama da..memang banyak la rambut gugur..-___-" hihi..happy 4 mnths old safiyya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..
      best sgt bila tgk anak membesar depan mata kan..
      slalu je tgk pic dia time baru lahir dulu..
      how come masa cpt bna berlalu..:)

      Delete
  3. hehee...sama ngn Raees la..tidur suka mengiring...mamanya kene berjaga kejap2 sebab takot dy tido mnyiarap muka tersembam kt tilam...

    ReplyDelete