Tuesday 8 January 2013

Nursing strike


Apa itu "nursing strike"??
aku dulu pun memang xtau pun wujudnya mende alah ni..
tapi bila dah ada baby n kita sendiri yg alaminya..
jenuh lah aku duk cari info kat google, yahoo n fb..
kalau dalam bahasa melayu nye,
 "nursing strike" ni ibarat baby tu dah xnk df ngan kita..
seolah-olah miss B kita tu musuh dia plak..
aku sedang alami perkara ni..
sedih sangat bila Safiyya langsung xnk df dah..
bila aku bagi dia terus palingkan muka..
siap wat bunyi mulut uweekk lagi..
style baring, duduk, terlentang semua aku dah try..
but dia still xnak..
sedih tau cenggini..
memanglah bleh pam n letak dlm botol..
tapi aku lagi suka if dapat df..
terasa baby kita dekat je ngan diri kita..
hangat n tenang je bila dapat peluk dia, 
tenung muka dia, tengok mulut dia nyot nyot time df..
syahdu je kan? 
aku berdoa n berharap sgt agar Safiyya kembali df pasni..
come to mama again syg..huhu..
 i really love u! 

kalau nak tau lebih detail pasal nursing strike ni..
leh r godek2 kat cni..


(*__^)


1 comment:

  1. Aaaa ammar pn pnh nursing strike..bila nk df je buat mcm nk muntah kan..last2 pam bg dia mnum..klo x mau bengkak breast...sabar je la kan..

    ReplyDelete